Jsem Marek a školím digitální marketing v Brně, osobně u vás nebo kdekoliv online.
Králem reklamy na Facebooku
Staráte se o sociální sítě, přicházíte denně do kontaktu s facebookovou firemní stránkou a pracujete trvale na komunitě svých zákazníků? Pak je tohle školení ušité přímo pro vás! Hodí se všem uživatelům, kteří se už na Facebooku orientují, avšak s placenou reklamou začali jako samouci, používají nástroj pro správu inzerátu doposud přes mobilní aplikaci nebo tlačítko u příspěvků „Propagovat příspěvek“ (bez využívání Facebook Business Managera).
Kurz zahrnuje pokročilé práce v Business Manageru, tedy tvorbu placené inzerce kromě reklamy s cílením na zájmy, například práci s okruhy, vlastním katalogem a událostmi Facebook pixelu.
Ze školení si odnesete také praktické návody, jak tvořit určité typy reklam např. dynamické kampaně s vaším e-shop katalogem, různé typy strategií a s tím spojené práce s událostmi Facebook pixelu (strategie na Nákup, Přidání do košíku, zobrazení obsahu…). Cílem je, abyste po absolvování školení začali využívat placenou reklamu na Facebooku „jako profík“.
Osnova
-
BLOK 1Facebook Business Manager
- jak založit Facebook Business Manager (dále jen FbM)
- nastavení FbM (nastavení limitů, fakturačních údajů, udělení dalších přístupů nebo přístupů k položkám pixelu, katalogu…)
- vylepšení kvality účtu
- orientace ve FbM (vysvětlení pojmů Commerce Manager, Kreativní portál, Správce událostí)
-
BLOK 2Správce reklam
- orientace ve správci reklam – vysvětlení kampaní, sady reklam a inzerátů
- jak na účel kampaně (povědomí, zvažování či kampaně na konverze)
- práce s rozpočty, optimalizace doručování reklam
- praktické vysvětlení práce s cílením (okruhy, zájmy, platformy)
- možnosti práce s inzerátem (ukázka tvorby videoreklamy, dynamické reklamy apod.)
-
BLOK 3Pokročilé funkce
- tvorba okruhů (vlastní a podobná publika Lookalike)
- založení Facebook pixelu aneb jak funguje a co je důležité
- práce s událostmi (tvorba klasických událostí Nákup, Přidání do košíku, zobrazení obsahu, ale i tvorba vlastních nestandardních událostí)
- implementace katalogu a práce s daty
-
BLOK 4Reportování a tipy na závěr
- Nastavení konverzí a jejich vyhodnocování
- Jak se konverze započítávají do statistik
- Práce se sloupci a oknem přiřazení konverzí
- Rady a osvědčené postupy
-
Certifikát za absolvování školení
Školení je zakončené certifikátem, který vám bude osobně předán.
Předpoklady
Pracovní pozice typu marketingový manažer, majitel/správce e-shopu nebo jednotlivci s obecnou znalostí používání Facebooku (content manager, copywriter atp.).
Cena zahrnuje
-
celodenní školení
4-5 hodin -
malé
občerstvení -
checklist
ke školení
Marek Wiener – Lektor
Marek je majitelem brněnské digitální agentury MarkMedia a marketingu se věnuje již od roku 2007. Své největší zkušenosti získal v e-commerce prostředí při práci na slevovém portálu. Aktuálně pomáhá klientům se strategiemi napříč různými online marketingovými kanály. Marek má však na starosti i správu zbožových srovnávačů pro e-shopy jako Gourmet káva, Bohemia Crystal nebo internetové obchody s rozsáhlou strukturou zboží (osvětlení, lékárny, výrobce oken apod.).
Jak probíhá přihlášení na školení
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak na e-shop od Shoptetu
Toto školení je obecně přínosné pro každého, kdo chce podnikat v e-commerce nebo si právě u Shoptetu založil e-shop.
ŠKOLENÍ -
Marketingová konzultace PROFI
Máte projekt a chcete se posunout kupředu? Jelikož je e-commerce byznys těžká dřina, nabízím vám konzultaci pro profesionály.
ŠKOLENÍ -
Ladíme produktový marketing
Cílem tohoto video kurzu je pochopit produktový marketing a logickou práci s produktovým portfoliem v e-shopu.
KURZ