Jsem Marek a školím digitální marketing v Brně, osobně u vás nebo kdekoliv online.
Ladíme produktový marketing
Segmentace produktů, tedy rozdělení produktů do kategorií, bývá často v e-shopech nastavena defaultně. A to je bohužel jedno z horších marketingových „přednastavení“, protože se obrací primárně k zákazníkovi, aby se v internetovém obchodě snadno a rychle orientoval, ale už nebere v potaz produktový marketing. Proto se s vámi podělím, jak efektivně pracovat s produkty v Google Nákupech a dalších nástrojích.
Cílem tohoto video kurzu je pochopit produktový marketing a logickou práci s produktovým portfoliem, o kterém by měl mít přehled každý e-shopař. Do půl hodiny pochopíte, jak segmentovat svoje výrobky, jaké skupiny vám vydělají peníze a které naopak peněženku zbytečně zatíží. Součásti video kurzu jsou také praktické příklady, jež můžete aplikovat ihned po zhlédnutí.
Video kurz Produktový marketing vychází z webináře, který je určený pro všechny zákazníky e-shopové platformy Shoptet. Obsahuje však také bonusové části: aplikaci vlastních štítků pomocí pravidel přímo v Google Merchant Centeru (bez Mergada) nebo použití vlastního CSV souboru s produkty, například interaktivní tabulku Google Sheet.
Osnova
-
BLOK 1Důležitá jsou data
- základní segmentace
- výhody a nevýhody základní segmentace
- vlastní rozdělení
-
BLOK 2Vlastní rozdělení
- příklady
- jak to funguje
- práce v Mergadu
- uvedení do praxe v marketingových kanálech
-
BLOK 3Bonus navíc
- použití vlastních štítků pomocí pravidel v Google Merchant Centeru
- tvorba vlastních štítků pomocí tabulky v Excelu např. Google Sheet
-
Získáte know-how
Zhlédnutí videa vám přinese možnost vyzkoušet moje tipy v praxi.
Předpoklady
Kurz produktového marketingu je obecně vhodný pro každého, kdo vlastní e-shop nebo jej spravuje. Měli byste mít obecný přehled o cenotvorbě a marži svých výrobků.
Co od kurzu očekávat
-
Délka videa
do 30 minut -
Know-how
pro práci
s produkty
Marek Wiener – Lektor
Marek je majitelem brněnské digitální agentury MarkMedia a marketingu se věnuje již od roku 2007. Své největší zkušenosti získal v e-commerce prostředí při práci na slevovém portálu. Aktuálně pomáhá klientům se strategiemi napříč různými online marketingovými kanály. Marek má však na starosti i správu zbožových srovnávačů pro e-shopy jako Gourmet káva, Bohemia Crystal nebo internetové obchody s rozsáhlou strukturou zboží (osvětlení, lékárny, výrobce oken apod.).
Jak získat video kurz?
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak na e-shop od Shoptetu
Toto školení je obecně přínosné pro každého, kdo chce podnikat v e-commerce nebo si právě u Shoptetu založil e-shop.
ŠKOLENÍ -
Králem reklamy na Facebooku
Školení zahrnuje pokročilé práce v Business Manageru, tedy tvorbu placené inzerce kromě reklamy s cílením na zájmy,...
ŠKOLENÍ -
Audiokniha Na vlnách onlinu
Cílem této audioknihy je posílit vaše povědomí o online marketingu. Série podcastů zahrnuje různá témata.
KURZ