Jsem Marek a školím digitální marketing v Brně, osobně u vás nebo kdekoliv online.
Obchodní podmínky
I.
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
MarkMedia s.r.o.
IČ: 06762409
DIČ: CZ06762409
se sídlem: Vlněna 5, 602 00 Brno, Česká republika,
zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 104139.
- kontaktní údaje: MarkMedia s.r.o., Vlněna 5, 602 00 Brno, Česká rep.
- e-mail: marek@digiskoleni.cz
- telefon: +420 774 666 833
- internetové stránky: https://www.digiskoleni.cz/
(dále jen „prodávající“)
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://www.digiskoleni.cz (dále je „internetový portál“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.
Informace o službě a cenách
- Informace o službě, včetně uvedení cen jednotlivé služby a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivé služby v katalogu internetového portálu. Ceny služeb jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení, jestliže služba ze své podstaty nemůže být vrácena obvyklou poštovní cestou. Jsme plátci DPH. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém portále. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Veškerá prezentace služeb umístěná v katalogu internetového portálu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně služby.
- Případné slevy s kupní ceny služby nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Kupující provádí objednávku služby těmito způsoby:
- prostřednictvím stránek provozovatele,
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
- Při zadávání objednávky si kupující vybere školení, kurz nebo konzultaci (dále jen „služba“).
- Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu vč. platebních pokynů, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu kupujícího.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
- Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny služby v internetovém portále, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.
IV.
Platební podmínky a dodání služby
- Cenu služby a případné náklady spojené s dodáním například dárkového voucheru (dále jen „zboží“) dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 115-5895810217/0100 vedený u Komerční banka, a. s.
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním služby ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním služby.
- V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
- Službu je kupujícímu dodáno:
- osobně na adrese Vlněna 5 v Brně,
- dodání voucheru na adresu určenou kupujícím objednávce.
- Volba způsobu dodání se provádí během objednávání (např. dodání služby jako dárek).
- Náklady na dodání v závislosti na způsobu odeslání a převzetí jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít službu při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno službu doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním služby, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí služby od přepravce je kupující povinen zkontrolovat správnost služby nebo neporušený obal zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je zaslán po připsání částky na bankovní účet.
- Kupující nabývá vlastnické právo zaplacením celé kupní ceny za službu, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím služby. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu přechází na kupujícího okamžikem převzetí služby nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost službu převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
V.
Odstoupení od smlouvy
- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
- ode dne převzetí zboží či služby,
- Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
- o dodávce zboží či služby, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
- dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
- Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
- Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží či službu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží nebo služby prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží či služba nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží či službu předá nebo prokáže, že zboží či službu prodávajícímu odeslal.
- Zboží či službu musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží či službě je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
VI.
Práva z vadného plnění
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží nebo služba při dodání nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující službu převzal:
- má zboží či služba vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží či služba hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží či služba odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží či služba v odpovídajícím a
- zboží či služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
- pokud prokazatelně doloží nespokojenost s dodanou službou,
- pokud nebude možné za jakýchkoliv důvodů službu dodat.
- Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
- Volbu způsobu reklamace má kupující.
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
VII.
Doručování
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
VII.
Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
IX.
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového portálu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového portálu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový portál a užívat internetový portál nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Příloha:
Vzorový formuář pro odsotoupení od smlouvy stáhnout zde (PDF)
Vzorové ponaučení k možnosti odstoupit od smlouvy stáhnout zde (PDF)
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.
MarkMedia s.r.o.
provozovatel stránek digiskoleni.cz